Ez egy nagyon rossz szállás volt

Tavaly síelni voltunk a barátokkal külföldön. Nagyon vártuk már, mert már évek óta nem voltunk síelni. Nem vagyunk annyira profik benne, de párszor már voltunk, az alapokat elsajátítottuk már. Azt meg aztán végképp nem kell mondanom, hogy fent a hegyekben, ahol hó van és ráadásul még egy szép és kényelmes faházban is lakhattok, na az tényleg nem semmi.

Volt ez mindig így az elmúlt néhány alkalommal, azonban tavaly egy hotelben szálltunk meg. A kilátás itt is tökéletes volt, ráadásul amikor lefoglaltuk, e-mailben is nagyon kedvesek voltak velük. A gond akkor kezdődött, amikor megérkeztünk. Előtte természetesen jeleztük, mikor érkeznénk és ezt vissza is igazolták, azonban amikor megérkeztünk, akkor közölték, hogy még nincs kész a takarítás, várni kell, maximum egy órát. Remek, gondoltam.

Nagy nehezen elfoglaltuk a szállást, kipakoltunk, és szerettünk volna ebédelni valamit a hotelben lévő étteremben, de az pont zárva volt aznap, valamilyen átalakítás miatt. Úgyhogy visszaültünk az autóba és kerestünk egy éttermet, mert már nagyon éhesek voltunk. Itt minden rendben volt, jóllakva visszatértünk a szállásra, ahol az ajtó nyitva volt. A szobánk ajtaja. Az egyik takarítónő volt bent, aki azt állította, hogy a takarítószereit hagyta itt és azt keresi. Semmi nem volt a szobában. Megnéztük, hogy eltűnt-e valamink – tudom, elég rossz hozzáállás, de ilyen esetben mindenki így viselkedne, nem? Egyelőre mindenünk megvolt, elmentünk végül síelni. A felvonónál rengetegen álltak sorba, már kezdett kicsit elegem lenni abból a napból, de nem adtam fel. A kilátás minden pénzt megért.

A további pár nap sem telt el izgalmak nélkül. Reggel húsz percet álltunk a recepción, mert nem találták az infót arról, hogy reggelivel együtt foglaltunk. Teljes káosz volt, a fiúk már dünnyögtek az orrunk alatt, tudjuk milyenek a férfiak éhesen. Nagy nehezen sikerült elintézni, valamit teljesen benéztek, a lényeg,hogy végre le tudtunk ülni meginni a kávénkat és reggelizni, utána pedig ismét mentünk volna síelni, kicsit túrázni, sétálni, bármi.

Aztán kiderült, hogy valami nem oké a fürdőben, mert néha nincs meleg víz. Télen egész kellemes hideg, illetve langyos vízben fürdeni. Volt egy hajszárító a fürdőben, ami nem működött. És még jó, hogy senkit nem rázott meg az áram, mikor bedugta a konnektorba. Az egyik ágy állandóan nyikorgott, az erkélyre nem tudtunk kimenni, mert ha kinyitottuk az ajtót, szinte esélytelen volt, hogy normálisan be is tudjuk zárni. Úgy meg jött be a hideg.

Ezt egyébként úgy képzeld el, hogy egy négy csillagos szállás volt, gyönyörűen nézett ki, nem egy lepusztult hotelről volt szó. És mégis ilyen hülyeségek fordultak elő, én nem is értettem, hogy lehetséges ez. Őszintén, az én kedvem eléggé elrontotta ez a sok balszerencse, ami ott ért minket, a többiek se voltak annyira elragadtatva. Ide többet nem megyünk, ezt biztosra mondhatom.